HAPPY BABY, to jedyna tego rodzaju impreza w Wielkopolsce. Trzecia edycja wydarzenia odbędzie się już tradycyjnie na Międzynarodowych Targach Poznańskich, które w ubiegłym roku zgromadziły ok. 40 tyś zwiedzających, czyli o ok. 6 tyś. więcej niż poprzednio. Podczas dwóch dni targów ? 25-26 października będzie można zobaczyć wielu producentów, importerów i dystrybutorów zabawek dla dzieci do lat 10.
Organizatorzy zapraszają także firmy, które oferują usługi powiązane z tematyką dzieci i ich wychowania. Na targach z pewnością nie zabraknie ciekawych zabaw, a także odpowiedzi na często nurtujące nas pytania dotyczące naszych pociech.
Tegoroczne targi odwiedzą z pewnością zarówno klienci biznesowi, przedstawiciele hurtowni i sklepów, ośrodków oświaty jak i rodziny z dziećmi szukające ciekawego pomysłu na rozrywkę dla swojego dziecka. Tematyka tegorocznej imprezy przedstawia się niezwykle interesująco i została podzielona na 7 zakresów.
W pierwszym ? planowanie ciąży ? będą przedstawione m.in. zajęcia sportowe, odzież i bielizna ciążowa czy kosmetyki do pielęgnacji dla przyszłych mam. Ten zakres przewiduje także informację na temat suplementów diety i innych farmaceutyków wspomagających prawidłowy rozwój płodu jak i dziecka.
Drugi zakres jest poświęcony dzieciom od okresu niemowlęcego do przedszkolnego. Pole do popisu będą tu mieć producenci artykułów do pielęgnacji, żywnościowych czy higienicznych. Swoje produkty i usługi
przedstawią także osoby zajmujące się na co dzień edukacją wczesnoszkolną, prowadzące szkoły językowe, wytwórcy fotelików
samochodowych czy nawet poradnie specjalistyczne.
Mama, Tata i Ja! Ten zakres na pewno najbardziej przypadnie do gustu w szczególności naszym dzieciom. W tej strefie znajdą one wiele gier i zabaw edukacyjnych, puzzle, klocki, lalki czy nawet spróbują swoich sił w grze na wybranych przez nie instrumentach.
Pozostałą tematyką są organizacje branżowe, wydawnictwa specjalistyczne, portale branżowe i inne. Happy Baby dla wystawców to przede wszystkim możliwość zaprezentowania swoich produktów czy usług na szerszą skalę, a odwiedzającym na zapoznanie się z ich ofertą jak, uzyskanie szerszych informacji na interesujące je tematy.